Набуття статусу (п.4.8. Статуту):
Призначається Правлінням за поданням Президента Союзу терміном на 4 роки.
Повноваження:
– укладати від імені Союзу договори та інші правочини з урахуванням обмежень, встановлених Статутом або рішеннями З’їзду за дорученням Президента Союзу;
– забезпечувати виконання рішень і доручень керівних органів управління Союзу;
– підписувати банківські та інші фінансові документи за дорученням Президента Союзу;
– готувати штатний розклад, укладати трудові та цивільно-правові договори, приймати в штат та звільняти працівників згідно з законодавством, видавати накази та інші обов’язкові для працівників Союзу акти і керувати їхньою діяльністю за дорученням Президента Союзу;
– здійснювати оперативне керівництво майном та коштами Союзу за дорученням Президента Союзу;
– забезпечувати виконавчу дисципліну штатних працівників;
– приймати рішення щодо інших поточних питань діяльності Союзу та здійснювати інші адміністративні функції, спрямовані на реалізацію статутних завдань Союзу за дорученням Президента Союзу;
– виконувати інші обов’язки для забезпечення виконання рішень керівних органів Союзу.